TechSmith SnagIt 8.10 قدرتمندترين نرم افزار عكس برداري از مونيتور
نوشته شده توسط : عادل

ضبط و عكس برداري از صفحه ي مونيتور يكي از اركان بسيار مفيد در ساخت آموزش هاي الكترونيك مخصوصا آموزش هاي مرتبط با نرم فزارهاي كاربرديست.  در اين روش كاربر به از نزديك با محيط كار آشنا مي شود و همزمان هم به صورت عملي و هم تئوري آموزش ديده مي شود . حال وجود يك نرم افزار قدرتمند در اين زمينه كارايي شما را در ساخت هرچه بهتر آموزش الكترونيك كمك خواهد كرد

SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترين و معروف ترين نرم افزار در زمينه ي عكس برداري از صحنه ي مونيتور و انجام كارهاي و ويرايش هاي مربوطه است  . اين نرم افزار به آساني با ابزارهاي متنوع و مفيد خود به شما امكان ضبط هر نوع تصويري را از محيط مونيتور شما همراه با تمامي نشانه ها و هرچه كه به چشم مي بينيد را به طرق مختلف به صورت يك فيلم با كيفيت ذخيره و در صورت نياز شما به زيبايي هر چه تمام تر ويرايش مي كند . توانايي قدرتمند در به اشتراك گذاردن فيلم هاي ساخته شده از ديگر ويژگي هاي خوب اين محصول است . آخرين نسخه ي ارائه شده ي نرم افزا توسط سايت سازنده نسخه ي 8.10 مي باشد كه در ادامه با توانايي هاي مختلف آن بيشتر آشنا مي شويم :

به اشتراك گذاري آسان از طريق ايميل : به آساني در هنگام كار با محيط هر نرم افزاري كه باشيد, SnagIt قادر به عكس برداري از صفحه و زمان مورد نظر شما همراه با ويرايش آن است و بلافاصله تنها با يك عمليات ساده Drag&Drop قادر به اضافه كردن اين تصوير به متن ايميل خود خواهيد بود .

دادن خلاقيت هاي فايل فلش به تصوير گرفته شده ي شما : ويراستار اين نرم افزار قادر به انجام ويرايش ها, دادن افكت ها, اضافه كردن ويديو و يا ايجاد اسلايد شو هاي متفاوت در تصاوير است و مي تواند آنها به صورت فايل SWF فلش ذخيره كند!

ضبط تصاوير مونيتور همراه با تمامي جزييات : نرم افزار قادر به ضبط تمامي جزييات, عنوان ها, نشانه ي موس و هر آن چه با چشم در صفحه ي مونيتور مبينيد است .

و ......

TechSmith SnagIt را مي توانيد از اينجا :

دانلود كنيد نسخه ي 8.10 را با حجم حدود 13.2 مگابايت





:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: